اقتصاد

Vitalik Buterin از هویت بلاک چین برای ایردراپ های ارزهای دیجیتال منصفانه تر حمایت می کند

Vitalik Buterin از هویت بلاک چین برای ایردراپ های ارزهای دیجیتال منصفانه تر حمایت می کند

بنیانگذار

اتریوم Vitalik Buterin airdrops کریپتو را به عنوان یک مورد استفاده اولیه امیدوارکننده برای مبتنی بر بلاک چین می بیند. چارچوب‌های هویت.

در پستی در ۲۸ اوت در X، بوترین اهداف airdrops را به عنوان توزیع نشانه‌ها برای اعضای واقعی جامعه، پاداش دادن به مشارکت‌های پروژه و تضمین انصاف بیان کرد. او پیشنهاد کرد که پروژه‌ها می‌توانند از چارچوب‌های هویت، اعتبار، و گواهی مبتنی بر ZK برای دستیابی به این اهداف استفاده کنند.

او تاکید کرد:

“ما می توانیم در واقع از همه این راه حل‌های هویت/معتبر/تصدیق که متخصصان هویت در 5 سال گذشته روی آن کار کرده‌اند استفاده کنید تا… در واقع توزیع‌های نشانه خوبی داشته باشند.”

Buterin < a href="https://x.com/VitalikButerin/status/1828731738559824321">افزوده که پروژه های هویت فعلی مانند Worldcoin ممکن است نیاز به ادغام مدارک عضویت در انجمن داشته باشد، زیرا هدف پروژه‌های رمزنگاری پاداش دادن به اعضای همسو با جامعه است، نه فقط افراد تصادفی.

ایده بوترین در زمانی حیاتی مطرح می‌شود که ایردراپ کریپتو با آن مواجه شده است. a href=”https://cryptoslate.com/web3-must-stand-against-the-peril-of-airdrop-hunters/”>جنجال فزاینده. بسیاری از شرکت‌کنندگان تلاش می‌کنند تا با استفاده از کیف پول‌های متعدد برای پرورش ایردراپ‌ها، سیستم را بازی کنند، که اغلب با نتایج سودآوری همراه است.

این باعث شده تا پروژه‌ها روش‌های توزیع خود را برای فیلتر کردن کشاورزان airdrop سخت‌تر کنند. با این حال، این اقدامات گاهی بر کاربران واقعی تأثیر می گذارد.

فروش با تخفیف

Buterin همچنین پیشنهاد کرد که می توان از همین چارچوب برای فروش توکن با تخفیف استفاده کرد. او توضیح داد که میزان عضویت یا مشارکت یک فرد در جامعه می‌تواند تعداد توکن‌هایی را که آنها می‌توانند با قیمت کاهش‌یافته خریداری کنند، تعیین کند.

او خاطرنشان کرد که این رویکرد می‌تواند به توزیع عادلانه‌تر عرضه کمک کند و پاداش غیرمالی بدهد. مشارکت کنندگان، و اطمینان حاصل کنید که خریداران در این پروژه سهیم هستند.

Buterin اظهار داشت:

“هر تکنیکی که برای airdrops کار می کند برای تخفیف نیز کار می کند. یک مفهوم مرتبط، یارانه دادن به نرخ های پس انداز برای حساب های کوچکتر به عنوان جایگزینی برای UBI است. CPF سنگاپور در حال حاضر کاری مشابه انجام می دهد.»

با این حال، بنیانگذار اتریوم پذیرفت که ایده او ممکن است با چالش های اجرایی روبرو شود. به گفته او:

“من فکر نمی کنم راه حل واحدی وجود داشته باشد، فکر می کنم این یک چیز چند عاملی است که باید در طول زمان تکامل یابد. این یک مشکل ذاتاً سخت است، اما بسیار سودآور است، زیرا اگر آن را حل کنیم، این راه حل به طور طبیعی می تواند برای پاداش بسیار بهتری برای انواع کارهایی که در حال حاضر جبران نشده در اقتصاد ما در سراسر بشریت صادر می شود، صادر شود. /blockquote>

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا